تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت ساله شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد
سرخط خبرها

بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک

  • کد خبر: ۲۳۸۶۰۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد با هدف سامان‌دهی ترافیک انجام شد.

 به گزارش شهرآرانیوز، پوریا محمدیان‌یزدی در مراسم بهره‌برداری از پل دوم و اصلاح هندسی ورودی جاده سرخس به مشهد بر روی مسیل طرق در شهرک شهید باهنر و بهسازی دیواره و کف‌سازی مسیل طرق، اظهار کرد: بار برون‌شهری مشهد از چندین محور وارد می‌شود که اصلی‌ترین محورها نیشابور و قوچان هستند. یکی از ورودی‌های شهر از سمت سرخس بوده که محور ترانزیتی و مسافری است و کارکرد صنعتی نیز دارد.

وی افزود: در طول سالیان مختلف، سکونت مردم در این محور شکل گرفته و قاعدتاً وضعیت آن از حالت برون‌شهری به یک محور شهری تبدیل شده و بار ترافیک برون‌شهری و درون‌شهری تداخل پیدا کرده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: پل قدیمی با عرض کم پاسخگوی حجم تقاضای ترانزیتی و برون‌شهری نبود و مشابه این پروژه، چند ماه قبل در پل دهرود انجام شد.

محمدیان‌یزدی درخصوص مشخصات فنی پروژه، خاطرنشان کرد: طول مسیر جاده و دوربرگردان این پروژه ۳۰۰ متر و طول پل ۶۰ متر است. همچنین عرشه بتنی تعریض‌شده آن به طول ۱۱.۵ متر با ۶ دهانه هشت‌متری اجرا شده است. با میدانی که در بالادست ایجاد شده، ورودی مزرعه نمونه و تقاطع دست‌گردان به سرخس سامان‌دهی شده و با ایجاد میدان، آرام‌سازی ترافیک در ورودی شهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: سامان‌دهی مسیل طرق نیز از دیگرپروژه‌هایی است که امروز رونمایی می‌شود و در دو سیل اخیر، اثر این اقدام مثبت را دیدیم. تا چند روز دیگر نیز شاهد افتتاح بولوار قمربنی‌هاشم(ع) و تقاطع غیرهم‌سطح آن که انتهای بولوار مصلی را به بولوار حر متصل می‌کند و جزو محور‌های توسعه‌ای است، خواهیم بود.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: نگاه شورا توجه به حاشیه شهر و اجرای عملیات عمرانی برای ارتقای سطح زندگی است که تا حدودی با اجرای این پروژه‌ها، محقق شده و در آینده نیز در منطقه‌دو شاهد اجرای پروژه‌های خوبی خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->